• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Problem med swedbank pga transaktionshistorik

Hejbabberiba

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
10 December 2023
Meddelanden
15
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
@Maki efter man skaffat ny bank och öppnat nytt bankid, måste jag ta bort gamla bankid så det ej kan spärra mitt nya? Eller kan jag låta det ligga kvar?
Har nu alltså ett gammalt bankid på swedbank som håller till 2026 och ett nytt på nordea som håller till 2029.
@En av er är i samma sits som du där jag ej kan komplettera med godkänd info, hur har det gått för dig? Jag är ännu inte spärrad av swedbank och första papprerna hade jag på mig till den 8/3
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

En av er

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
27 Juni 2022
Meddelanden
957
Mottagna reaktioner
299
Poäng
457
@Maki efter man skaffat ny bank och öppnat nytt bankid, måste jag ta bort gamla bankid så det ej kan spärra mitt nya? Eller kan jag låta det ligga kvar?
Har nu alltså ett gammalt bankid på swedbank som håller till 2026 och ett nytt på nordea som håller till 2029.
@En av er är i samma sits som du där jag ej kan komplettera med godkänd info, hur har det gått för dig? Jag är ännu inte spärrad av swedbank och första papprerna hade jag på mig till den 8/3
Jag låt inte det gamla ligga kvar,tog bort det och fixade ett nytt genom Skandia, vet inte om man ska göra så men jag gjorde det i alla fall.Maki är bättre insatt i det.
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 793
Mottagna reaktioner
791
Poäng
707
@Maki efter man skaffat ny bank och öppnat nytt bankid, måste jag ta bort gamla bankid så det ej kan spärra mitt nya? Eller kan jag låta det ligga kvar?
Har nu alltså ett gammalt bankid på swedbank som håller till 2026 och ett nytt på nordea som håller till 2029.
@En av er är i samma sits som du där jag ej kan komplettera med godkänd info, hur har det gått för dig? Jag är ännu inte spärrad av swedbank och första papprerna hade jag på mig till den 8/3
Ja ta bort den gamla. Du kan använda den nya hos både bankerna.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp